Hartelijk dank

Hartelijk dank

 

Hartelijk dank voor uw bericht/idee.

Wij nemen binnenkort contact met u op.

 

Met vriendelijke groet,

‘van Houten&co’

Ideeenco

Idee&co

 

 

Heb jij een leuk idee?

Laat het ons dan weten door onderstaand formulier in te vullen.

 

Aanmelden nieuwsberichten

Aanmelden nieuwsbrieven

 

Via onderstaand formulier meld je je aan voor het ontvangen van een of meerdere nieuwsberichten.

We zullen jouw gegevens met respect behandelen en voor niets anders gebruiken dan voor het versturen van nieuwberichten.

Je kunt op elk moment van gedachten veranderen door bij nieuwsbrieven te klikken op de link ‘uitschrijven’ of bij andere berichten een e-mail te sturen naar info@vanhoutenenco.nl.

Door het formulier te verzenden stem je ermee in dat wij jouw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met de voorwaarden zoals beschreven in onze privacy statement.

Bevestiging aanmelding nieuwsbrieven

Bevestiging aanmelding nieuwsberichten

 

Bedankt voor je aanmelding voor het ontvangen van één of meerdere nieuwsberichten!

We zullen jouw gegevens met respect behandelen en voor niets anders gebruiken dan voor het versturen van nieuwsberichten.

Je kunt je op elk moment uitschrijven door bij nieuwsbrieven op de link ‘uitschrijven’ te klikken in de voettekst van iedere nieuwsbrief 0f bij andere berichten een e-mail te sturen naar info@vanhoutenenco.nl.

Privacystatement

Privacy Statement ‘van Houten&co’

 

In onze privacyverklaring lees je alles over de manier waarop jouw persoonsgegevens worden verzameld en hoe daarmee omgegaan wordt. Zo wordt onder andere uitgelegd waarvoor jouw gegevens opgeslagen worden. Daarnaast vind je hier ook al jouw rechten met betrekking tot jouw gegevens en hoe je gebruik kunt maken van die rechten. De privacyverklaring zal soms gewijzigd worden door bijvoorbeeld wetswijzigingen. Het is daarom raadzaam de verklaring af en toe te raadplegen.

 

Consulent Welzijn

Consulent Welzijn

 24 uur per week

 

De Consulent Welzijn werkt over het algemeen voor en ondersteunt zelfstandig wonende 50-plussers en mantelzorgers van alle leeftijden die ten gevolge van toenemende problemen of afnemend probleemoplossend vermogen geen vat meer hebben op de inrichting van hun leven. Deze mensen hebben problemen op het terrein van welzijn en/of wonen veelal gecombineerd met somatische, (psycho) sociale en of psychogeriatrische problemen. Er is veelal sprake van meervoudig complexe vraagstukken.

Van de medewerker wordt verwacht dat door het verstrekken van persoonsgerichte informatie, advies en psychosociale begeleiding aan de mensen vanaf 50 jaar en/of hun mantelzorger, de zelfredzaamheid en het welbevinden van deze mensen wordt behouden of vergroot. Uitgangspunt daarbij is dat deze groep mensen zoveel mogelijk de regie over zijn/haar eigen leven behoudt.

 

De werkzaamheden als Consulent welzijn

  • Vertrekken van persoonsgerichte informatie, advies en psychosociale begeleiding

Overige werkzaamheden

  • Het ontwikkelen van (nieuwe) activiteiten n.a.v. de vraag van ouderen.
  • Het ontwikkelen van (nieuwe) activiteiten bijv. ism partners in het Huis van Houten, op de begane grond (zichtbare huiskamer, ontmoetingsplek voor omwonenden).
  • Samenwerking Lister, bibliotheek, etc. en lid van team ’t Rond.

 

 Van sollicitanten wordt verwacht dat zij

  • in het bezit zijn van een HBO diploma. (MWD)
  • kennis hebben van wet- en regelgeving met betrekking tot woon-, zorg- en welzijnsvoorzieningen
  • kennis hebben van het zorgnetwerk en de sociale kaart
  • kennis hebben van en inzicht in de doelgroep
  • kennis en ervaring hebben met Welzijn nieuwe stijl

 

Geboden wordt

  • Een tijdelijke aanstelling.
  • Arbeidsvoorwaarden conform CAO Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening.
  • Salaris conformfunctieschaal 8, periodiek afhankelijk van werkervaring, met een maximum van € 3.553,00 (bij fulltime).

 

Meer informatie

Meer informatie over deze functie is te verkrijgen bij Margriet Mol. Zij is bereikbaar via e-mail m.mol@vanhoutenenco.nl en telefoon: 030-7001551.

 

Sollicitaties

Ben je geïnteresseerd in deze leuke functie dan kun je tot 24 oktober 2017 een sollicitatiebrief met actueel CV sturen naar Miranda Schaap, m.schaap@vanhoutenenco.nl.

De organisatie

Stichting ‘van Houten&co’

 

′van Houten&co′ is een zelfstandige stichting, waarvan de Raad van Toezicht gevormd wordt door:

  • Hans Kroodsma, voorzitter
  • Maurits Thijssen
  • Geert Gerritse
  • Arianne van der Meer
  • Carla Geijskes

De directie en het bestuur wordt gevormd door Gertjan Kaaij.

De organisatie heeft zo′n 40 medewerkers:

Beroepskrachten en vrijwilligers zijn betrokken bij de volgende projecten en/of werksoorten:

  • Jeugd&jongerenwerk
  • Consulent Welzijn (Welzijn voor Elkaar!)
  • Aandachtsfunctionaris bijzondere doelgroepen
  • Vrijwilligerswerk, Vrijwilligerscentrale en Vrijwilligers Academie Houten
  • Ondersteuning van bewonersinitiatieven en samenlevingsopbouw
  • Cursus&co
  • De afdelingen: financiën, personeel&organisatie, coördinatie vrijwilligers, PR&communicatie, verhuur, facilitaire zaken en beheer van locaties

 

Jaarverslag 2022

Ons jaarverslag 2022 is verschenen in een mooi boekwerk.

Bekijk het jaarverslag via onderstaande links:

Over ‘van Houten&co’

′van Houten&co′: een welzijnsorganisatie voor jong&oud

 

Door onze vele contacten met mensen in Houten zijn we ons op de hoogte van wat er in Houten speelt.

Alle activiteiten die we aanbieden organiseren we samen met onze vrijwilligers en bij vele activiteiten werken we nauw samen met bewoners en andere organisaties. We creëren ontmoetingsplaatsen in de wijken en mobiliseren de kracht van burgers: mensen die vrijwilligerswerk willen doen en/of zich in willen zetten in hun wijk of voor anderen.

We beschikken over diverse locaties (4), die ontmoetingsplekken zijn voor inwoners en onderdak bieden aan onze activiteiten of die van bewoners en andere organisaties voor hun bijeenkomsten en vergaderingen. Op alle locaties bent u welkom, voor een kopje koffie en nadere informatie.

′van Houten&co′ is een professionele organisatie met ongeveer 40 medewerkers, die sterk verbonden is met de lokale samenleving.

 

‘van Houten&co’ doet mee aan de Do!Challenge
De DO!Challenge richt zich op het in kaart brengen en uitvoeren van concrete duurzaamheidacties. Eindresultaat voor de ondernemer is het vernieuwen van de business-strategie waarin het duurzaam denken en werken is geïntegreerd in de dagelijkse praktijk. Daarmee wordt de Houtense ondernemer toekomstbestendig!

Waarom doet ‘van Houten&co’ mee?

Een duurzame samenleving, waarin iedere inwoner van Houten actief mee kan blijven doen. Dat is de doelstelling van ‘van Houten&co’. Iedereen hoort erbij. Ook als je kwetsbaar bent is het belangrijk, dat je toch deel blijft uitmaken van het sociale leven.
Bij de meeste bedrijven wordt de productie in cijfers uitgedrukt, maar hoe meet je hoeveel een welzijnsorganisatie de samenleving oplevert? ‘van Houten&co’ wil dat tijdens de Do!Challenge gaan onderzoeken door deelnemers vragen te stellen als: wat is er gebeurd nadat je door de huisarts ben doorverwezen naar een consulent Welzijn? De antwoorden worden daarna zoveel mogelijk in cijfers vertaald. Een interessante zoektocht!

Wat is het doel?

Daarnaast gaan we onderzoeken of er een betere methode is om in eerste instantie vrijwilligerstevredenheid, maar ook de tevredenheid van de medewerkers, te meten, en op welke manier de vrijwilligers duurzaam betrokken kunnen blijven bij de organisatie.
’van Houten&co’ vindt het inspirerend om in de Do!Challenge kennis te maken met andere Houtense bedrijven waarmee de organisatie nog niet direct een band heeft. Het is een aanvulling op het bestaande netwerk en een mogelijkheid om nieuwe ideeën op te doen. Meedoen aan de Do!Challenge betekent ook dat de publiciteit vaker gezocht zal worden. Zo kunnen we meer naar buiten brengen wat er bij ‘van Houten&co’ allemaal gebeurt.

Meer informatie over de DO!Challenge

 

 

 

Contact met ‘van Houten&co’

Onze contactgegevens 

 

‘van Houten&co’ is gehuisvest op 4 locaties.

Ons algemene telefoonnummer en e-mailadres zijn:
Telefoon: 030-7001500
E-mail: info@vanhoutenenco.nl

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 12.00 uur

 

 

Onze locaties

Hoofdlocatie: Huis van Houten
Onderdoor 160
3995 DX Houten
Telefoon: 030-7001500

Wijkcentrum/Cultuurhuis Schoneveld
Zonnehout 36
3991 MX Houten
Telefoon: 030-7001520

Jongerencentrum Enter
Hefbrug 1
3991 LB Houten
Telefoon: 030-7001530

Wijkwerkplaats De Meerkoet
Meerkoetweide 39
3993 EB Houten
Telefoon: 030-7001535